söndag 17 oktober 2010

BROMANoDELL Pro Guide Set



Jag skulle bara ha ny lina på rullarna men kunde inte motstå dom strategiskt hängda kläderna till ett rabatterat pris.
Veckorna innan hade jag fiskat med Big Daddy i Östra Dammen som äger ett likadant set kläder.Han lovordade dessa plagg och jag kunde inte hålla blicken från honom,så snygg han var.
Det sistnämda var skämt o sido.
Jag tycker designen,färgen och funktionen är tilltalande.Även butiksägaren lovordade dessa plagg och jag var bara tvungen att prova,kläderna satt som klippta och skurna.
Så det var bara till att lätta på plånboken.
Jag har tidigare funderat på vettiga funktionskläder som håller mot vind och väta samt andas.
Det finns en uppsjö diverse kläder att välja på men några pimpade camoflage kläder tilltalade mig inte för fisket.
BROMANoDELL's set kan man även använda till vardags i allehanda väderomslag och miljöer utan att se ut som värsta krigaren.
Nu återstår det bara för mig att testa mina nyinköpta kläder och se vad dom går för.

8 kommentarer:

  1. Bra köp, du kommer inte bli besviken! :) Klart jag är snygg ;)

    SvaraRadera
  2. Nu är vi fiskebrödrar ha ha.
    Snygga är vi båda.

    SvaraRadera
  3. Det går en slant til hobbyn ser jag. Ja vell, det gjör det till min oxå. Sist blev det en värmeväst.

    SvaraRadera
  4. Har du köpt en värmeväst till dykningen?
    Big Daddy - Daniel är också en stordykare.
    Vet dock ej om han är medlem i nåt av de dykforum du besöker osv.
    Ja visst rullar pengarna iväg snabbt.

    SvaraRadera
  5. Är med i MSDK - Malmö Sportdykarklubb :)

    SvaraRadera
  6. Oki inga forum?
    Tror Big Brother mest härjar på Norska forum.
    Han är ju numera "norrman" ha ha

    SvaraRadera
  7. Dykarna.nu är ju allmänt besökt men jag är inte där så ofta.

    SvaraRadera
  8. Var medlem i MSDK förr jag flytade til Norge. Saknar mest Stromboli. Fantasktis gjäng och vilken dykning. Här blir det mest grönsaksdyk.

    SvaraRadera