fredag 22 juli 2011

KL Angelsport


Idag kom budbäraren med ett önskat paket från KL-Angelsport i Tyskland.
Åter har man köpt på sig några intressanta smaker på boilies och dippor.Stinkande stickmix blandningar fick också följa med i beställningen.
Prologics nya bankstick med skruvad ände för att underlätta att fästa banksticksen i marken föll mig i smaken och kommer att utvärderas.

Jag har blivit förtjust i märket Anacondas produkter,som boilies.De har en härlig doft samt perfekt konsistens som håller även timmar i vattnet.Det är inte alla boilies märken som håller kvaliten enligt mitt tycke,dessa kasseras då som mäsk av mig.

Som oftast fungerar beställningen klockrent ifrån KL-Angelsport även om jag haft lite huvudbry förra och denna gången men det brukar inte vara några kontaktproblem med dom..
Tyvärr om man gör en beställning på nätet med förbetalning så betalar man hela summan men vid leverans är det möjligt att någon vara saknas och man får automatiskt en kreditsumma eftersom varorna inte funnits inne för leverans.
Något som jag tycker dom borde skärpa sig med och uppdatera på webshopen om något är out of stock för tillfället.
Men det funkar kanske inte så i Tyskland.
Överlag är jag nöjd med beställningarna därifrån.Lite irriterad blev jag dock på att jag inte fick min weight sling och två andra smaker boilies som jag tror starkt på.

Vi får väl se hur dom löser detta,mail har redan skickats och jag vill gärna ha varorna för min kredit samt att de bör stå för frakten denna gång.Jag anser inte det som mitt fel om ingen info finns på sidan angående varu tillgänglighet i butiken.

Slutligen,var inte rädda att beställa därifrån.

Nu väntar jag även på en order från England och i veckan som kommer ska jag kika på ett kök,troligen blir det ett Trangia kök med gasolbrännare.
Efter det börjar det dra ihop sig för planering av mat osv då det planeras en tre dagars karpresa i slutet av augusti om vädret tillåter.Sitter ogärna och fiskar i intensivt regnande.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar