fredag 10 juni 2011

Äntligen ett tredje spö



Äntligen fick jag bestämt mig för ett tredje spö.Så det vara bara till att beställa från KL Angelsport.
Efter att läst en del på engelska forum så är det många som lovordar Chub Outcast spöna som prisvärda.
Mina tidigare två Fox Warrior 2,75 spö gör sitt jobb och kommer förhoppningsvis vara med i många år till.
Men jag ville testa något nytt och bestämde mig för ett Chub Outcast plus 3,00 spö.
Jag har ännu inte hunnit utvärdera det själv och har bara blötat det vid ett tillfälle utan landad fisk som resultat.
Där ingår även världs och livstidsgaranti mot fabrikationsfel och brutna spön.
Det låter så fint men man får själv stå för frakten av både den skadade och nya delen.
Men klart det blir kanske billigare än att köpa ett nytt spö.
Jag kommer med mer utvärdering av spöet när jag väl fått drillat fisk på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar