fredag 3 september 2010

Skräddardammen - beklagligt folk det finns

Veckans pucko inlägg,gör mig bara irriterad på vad för folk det finns.
Citat ur http://www.fiskesnack.com/

ur är det u är det tillåtet att fiska där det är alltid folk nätan och där är inga skyltar som visar att de är olaglig att fiska där oc som jag ar hört finns det renbåge kvar karp och abbore jag ar även hör att någon ar fått gädda dr men det kan bara var ett ryckte man borde plantera in en massa gäddor och flera bboirar där så kanske dett blir en bra liten dam att diska i jag bor nämligen 500 meter där ifrån. oc jag ar en kompis som jobbar på tegelmästaren jag kan prta med an och hör vad hans chefer säger om fisket där.

OBS! inte jag som skrivit ovan,visst kan jag med stava fel osv men detta tog ju priset av idioti.
Vilka ideer.

Tråden finns att följa här:
http://www.fiskesnack.com/forum/showthread.php?70748-Tegelbruks-dammen-I-Bara&highlight=karp

1 kommentar:

  1. Som sagt. Somliga tjuvfiskare borde sluta sina tjuvfiskar dagar som kräftmat!!! Släng i dem på samma vis som dem gör med roadkills som dem brukar dumpa där till kräftorna!!! Antar att där finns lika många tjuvfiskare som där finns kräftor i dammen nu. Bara Mineraler har lyckats förstöra ordentligt!!!!

    SvaraRadera