lördag 11 februari 2012

Myggfri sommar?

Myggfri sommar? Stötte på detta lilla finurliga instrument när jag botaniserade bland begagnatmarknaden.
För halva nypriset kan den väl vara värd att utpröva.
Om den funkar så i verkligheten att den håller myggen på avstånd vet jag inte.
Är någon amerikansk uppfinning och dom brukar ju vara försiktiga med att utlova saker och ting om det inte fungerar.
Jag är iallafall trött på surrandes mygg som håller en vaken om nätterna,så det är värt ett försök.
För nog alltid lyckas ett och annat flygfä följa med in i tältet.

Skapar en 20 kvadratmeter myggfri zon i upp till 12 timmar.
Naturligt myggavvisande medel,krysantemum
Lukt och ljudlös.
Portabel.
Mer info och produkter för köp finns på: www.myggfri.nu

Just nu längtar man till vår/sommar för att ge dom små blodsugarna en fight och givetvis att få sitta bakom spöna igen.

2 kommentarer:

  1. Varsågod! Jag hoppas den kommer att funka,det är ju värt ett försök iallafall somsagt.
    Är inte så förtjust att smörja in mig med diverse bekämpningsmedel.
    Och sen brukar man ju ha sånt kvar på händerna,tror inte det är speciellt bra när man ska agna nytt bete.
    Jag har fått för mig att karpen kan säkert känna av om man får lite myggmedels doft på maten sin.

    SvaraRadera